محمد رسول شیخی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از این میزان کمک جمع آوری شده در استان هفت میلیارد ریال بصورت نقدی و 19 میلیارد ریال آن نیز در قالب کالا و هدایای غیر نقدی بوده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 23 میلیارد ریال کمک مردمی از طریق جشن نیکوکاری در استان جمع آوری شد، گفت: کمک های جمع آوری شده در سال جاری با 15 درصد رشد روبرو شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: توزیع کمک‌های مردمی اهدا شده در این جشن با اولویت خانواده های ایتام و مددجویان بیمار و از کار افتاده زیر پوشش این نهاد در استان آغاز شده و پیش از آغاز سال نو در اختیار آنان قرار می گیرد.
شیخی زاده اظهار داشت: 100 درصد کمک های جمع آوری شده در هر شهر بدون جابجایی در میان خانوارهای بی بضاعت همان شهر توزیع می شود، ضمن اینکه کمک های سطح مدارس نیز در همان مدرسه و توسط مدیران در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.
وی افزود: خیران و نیکوکاران تا پایان اسفند ماه فرصت کمک دارند تا قبل از سال جدید در اختیار نیازمند قرار گیرد ضمن اینکه کمیته امداد امام(ره) استان در ایام تعطیلات عید نوروز در کنار پایگاه های هلال احمر در ورودی شهرها پایگاه های جمع آوری صدقات و کمک های مردمی مستقر می کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در حال حاضر 57 هزار خانوار زیرپوشش این نهاد هستند که تامین تمام نیازهای آنان تنها از طریق اعتبارات کمیته امداد ممکن نیست و در این زمینه نیازمند کمک های خیران و افراد نیکوکار هستیم.
آیین ملی جشن نیکوکاری درآستانه عید نوروز با شعار'عیدی برای همه' در روزهای 15، 16 و 17 در مدارس، مساجد، مراکز نیکوکاری و مصلاهای سراسر استان برگزار شد.
7348/3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.