به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری سنندج، محمد ابراهیم زارعی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه کمبودها و مشکلات مردم را نباید فراموش کرد، اظهار داشت: دستگاه های نظارتی در این ایام که مردم تمایل به انجام خرید دارند از وظیفه خود غفلت نکرده و در روزهای پایانی سال مانع اجحاف در حق ایشان شوند.
وی با تاکید بر لحاظ کردن جدیت بیشتر در مقوله نظارت بر بازار، افزود: این نظارت بر بخش های اداری که مراجعه کنندگان بیشتری دارند نیز با دقت صورت گیرد.
فرماندار سنندج خواستار حضور پررنگ مدیران عضو ستاد بحران در برنامه های خاص ایام نوروز شد و اضافه کرد: برای تنظیم بازار و ارائه کالای اساسی نمایشگاه های عرضه کالا نیز در تمام شهرستان های استان از جمله سنندج برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه بروز ناراضایتی نسبت به برخی ادارات که دارای حجم بالای کاری و شرح وظایف زیادی هستند به مراتب بیشتر است، یادآور شد: استقرار و استفاده از سیستم دولت الکترونیک در این دستگاه ها می تواند خدمات دهی را با کمترین برخورد چهره به چهره میسر ساخته و مراتب رضایت مندی ارباب رجوع را فراهم کند.
زارعی به نحوه اجرای برنامه های ویژه نوروز در کردستان اشاره کرد و گفت: ادارات دارای صلاحیت در این امر اجرای برنامه های رویداد محور را با تکیه بر فرهنگ و آیین خاص کردستان، پیش رو داشته و بدان مقید باشند.
وی خواستار توسعه گردشگری در کردستان متناسب با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی شد و اظهار داشت: شهرداری ها با حفاظت از حریم شهرها از طریق سرکشی های معمول مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها، زمین های کشاورزی و منابع طبیعی شوند.
زارعی خطاب به شهرداری ها تاکید کرد: در ایام نوروز نظافت شهرها بویژه سنندج که به عنوان ویترین استان شناخته می شود را با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.
فرماندار سنندج روستاهای کردستان را بدلیل دارا بودن ظرفیت بوم گردی، دارای نقش کلیدی در توسعه و جذب گردشگر دانست و اضافه کرد: بخشداران، دهیاران و شوراهای روستا در کنار مردم و با همراهی آنان بستر ساز استقبال شایسته و پذیرش گرم مهمانان نوروزی باشند.
وی بر افزایش نظارت بر اماکن خدمات رسان، هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها، خانه های بوم گردی و سایر اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: هیچ تعارفی در زمینه برخورد با متخلفان عرضه کالا نداریم و باید قانون مبنای کار ناظران باشد.
زارعی با بیان اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم ناراضی نباشند، افزود: تکریم ارباب رجوع سر لوحه رفتار سازمانی تمام خدمتگزاران ملت باشد و بر این اساس حمایت از فقرا، نیازمندان و سرکشی به خانواده شهدا امری ضروری است.
شهرستان سنندج با بیش از 500 هزار نفر جمعیت، دارای سه شهر سنندج، شویشه و حسین آباد و سه بخش مرکزی، کلاترزان و سیروان است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.