آزاد حکمت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر همراه اول به یک میلیون و 706 هزار و 58 مشترک در استان با ضریب نفوذ 110 درصد، محصولات و بسته های متنوع ارائه می دهد.
وی با اشاره به اینکه به ازای هر 100 نفر 110 سیم کارت همراه اول در استان وجود دارد، افزود: این میزان به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حال افزایش است.
حکمت ارائه خدمات بروز در حوزه ارتباطات سیار را یکی از اهداف و استراتژی های مخابرات منطقه به مشترکان اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر 475 سایت BTS در استان وجود دارد که یک هزار و 307 سایت تکنولوژی بر روی آنها نصب و راه اندازی شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: از مجموع سایت های تکنولوژی موبایل، 353 سایت تکنولوژی 4G، تعداد 339سایت تکنولوژی 3G و 625 سایت تکنولوژی 2G است.
حکمت اظهار داشت: در حال حاضر هفت دفتر نمایندگی همراه اول با هدف رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مشتریان همراه اول در استان کردستان فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر در حوزه ارتباطات سیار، تعداد 950 روستای کردستان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات و حدود 582 هزار مشترک تلفن ثابت نیز از خدمات این شرکت برخوردار هستند.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.