توانا میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدهای صنفی متخلف در گروه قصابی ها، میوه فروشی ها، اغذیه فروشی ها و خشکبار فروشی های سطح شهرستان بودند که به جرم گران فروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت، تقلب و عدم رعایت موارد بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .
وی افزود: بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز انجام می شود که تا 15فروردین سال آینده ادامه دارد.
سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ضرورت کنترل و نظارت بر قیمت ها و وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مرحله تامین توزیع است.
وی گفت: باتوجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا و خدمات در روزهای پایانی سال نظارت و پایش قیمت ها افزایش می یابد.
میرزایی با بیان اینکه هزار و 750 واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان سروآباد وجود دارد، افزود: بازرسان این اداره با همکاری سایر ارگان های ذیربط در گشت های نامحسوس ضمن پایش بازار، قیمت کالاها را کنترل، متخلفان را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی سریعا با سامانه 124 و یا شماره تماس 34822332 اداره صنعت، معدن و تجارت سروآباد اطلاع دهند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 73 روستا و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354 /3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.