به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرساله در آستانه سال نو و به منظور تنوع بخشی بصری در ارتقا سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و مسافران نوروزی المان هایی در سطح شهر طراحی و نصب می شود.
وی با اشاره به طراحی 12 المان گرافیکی حجمی و ساخت هفت عدد سفره هفت سین افزود: این المان ها درمیادین اصلی و پارک های سطح شهر نصب می شود.
شهردار سنندج اضافه کرد: امسال علاوه بر نصب المان در میادین و پارک های سطح شهر در نواحی منفصل شهری نیز المان های نوروزی نصب و جانمایی می شود.
وی با بیان اینکه از هفته آینده المان های تولید شده در میادین، معابر اصلی و پارک ها و بوستان ها نصب می شود گفت: تلاش می شود با نصب این المان ها بتوانیم فضای شهر را آماده استقبال از سال نو کنیم.
صیدی یادآور شد: چیدمان المان های مناسبتی نمایانگر آداب، رسوم، سنت ها و نمادهای فرهنگی شهرها هستند که این امر می تواند سنن و آیین کهن ایرانی را که به دست فراموشی سپرده شده، احیا کند.
درآستانه فرا رسیدن سال نو یکی از برنامه های شهرداری برای زیبایی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی، نصب المان های موضوعی به مناسبت فرا رسیدن نوروز است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.