به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز پنجشنبه در آیین اهدای دوچرخه به شاهد قادری دوچرخه سوار بسیجی سنندجی اظهار داشت: کردستان دارای طبیعت زیبا و ورزشکاران توانمندی در رشته های ورزشی دوچرخه سواری، دوماراتن، اسب سواری، کشتی و ورزشهای زورخانه ای است.
وی با بیان اینکه جامعه ورزشی استان نیازمند حمایت است، افزود: انتظار می رود با کمک مسئولان شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران استان در رقابت های مختلف کشوری و جهانی باشیم.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ورزشکاران بسیجی موفق استان را نماد درخشش جامعه ورزشی در تراز ملی دانست و یادآور شد: با توجه به تلاش و پشتکاری شاهد قادری دوچرخه سوار بسیجی عضو تیم ملی انتظار می رود این ورزشکار را در سطح المپیک، رقابت های آسیایی و جهانی ببینیم.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج نیز اظهار داشت: شاهد قادری حین تمرینات تیم ملی دوچرخه سواری دچار سانحه شده و دوچرخه اش کاملا از بین می رود و توان خرید دوچرخه جدید را نداشت.
سرهنگ حسن عسگری با بیان اینکه این ورزشکار سنندجی بخاطر ناتوانی در خرید دوچرخه از اردوی تیم ملی بازمانده بود، اضافه کرد: سپاه سنندج برای کمک به این ورزشکار یک دستگاه دوچرخه با قیمت 220 میلیون ریال خریداری کرده و امروز به وی تحویل می دهد.
در حال حاضر حدود 100 دوچرخه سوار سازمان یافته و بیمه شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند که اغلب در شهرهای سنندج و بیجار فعالیت دارند.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.