به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مختار کرمی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی و طرح نویسی - فرهنگی در سقز اظهار داشت: افرادی که در کانون‌های فرهنگی - تبلیغی تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند جزو نیروهای انقلابی هستند و باید به ارتقای سطح فرهنگ دینی جامعه کمک کنند.
وی باید در محتوا و اصولی که برای آن شهدا خون خود را تقدیم کردند حفظ شود، ولی در چگونگی کار تغییراتی را باید اعمال کرد افزود: ذائقه مردم تغییر کرده و مدیران باید هنر دعوت مخاطبان با فرهنگ سازی را در خود تقویت کنند.
وی افزود: کانون‌های فرهنگی باید در راستای تقویت باورهای دینی و مذهبی مردم تلاش کنند و آنچه که در احکام الهی آمده را به همان شکل برای مردم تبلیغ کرده و از بیان این اموزه ها براساس ادبیات شخصی خودداری کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه ادارات فرهنگی باید بر اساس نیاز جامعه برنامه اجرا کنند نه نیاز دستگاه‌ها، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، موسسات و خانه‌های قرآنی، ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در استان است.
حجت الاسلام کرمی اضافه کرد: دستگاه ها و نهادها در اجرای برنامه‌های فرهنگی و عضویت اعضای کانون در جلسات مهمی چون شورای فرهنگ عمومی، نباید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی، غفلت کند.
7345 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.