مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از بیمه 69 نفراز اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان در اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: 64 پرونده دیگر نیز تا پایان فروردین سال 98 به جمع بیمه شدگان این سازمان اضافه می شوند.

به گزارش ایلنا، جلال قلعه شاخانی در جلسه کارگروه صندوق اعتباری هنر این اداره کل اظهار کرد: براساس توافق میان سازمان تامین‌اجتماعی و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران واجد شرایط پس از عضویت در صندوق اعتباری هنر و دریافت و ارائه معرفی ‌نامه از این صندوق از مزایای بیمه تأمین‌اجتماعی برخوردار می‌شوند.

وی از تایید 133 پرونده از اهالی فرهنگ،هنر و رسانه استان توسط صندوق اعتباری هنر در اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: در روزهای اخیر 69 معرفی نامه این هنرمندان برای برخوردی از بیمه تامین اجتماعی  به سازمان تامین اجتماعی استان ارسال شد.

قلعه شاخانی ادامه داد: 64 پرونده دیگر تا پایان فروردین 98 برای برخورداری از مزایای بیمه تأمین‌اجتماعی به مرکز استان عودت داده می شود که به محض دریافت این معرفی نامه‌ها در اختیار هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی این تعداد از بیمه شدگان گفت: 30 نفر از این تعداد مربوط به شهرستان سنندج و مابقی نیز مربوط به هنرمندان دیگر شهرستان های تابعه استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه نماینده صندوق هنرمندان در استان کردستان آمادگی دارد که افراد واجد شرایط را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد، خاطر نشان کرد: هنرمندانی که فاقد بیمه هستند می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به نماینده صندوق اعتباری هنر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.