به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: کارهایی که در زمینه فرهنگ سازی ایثار و شهادت در جامعه انجام می شود تکراری و روتین است ضمن اینکه اینگونه فعالیت ها اثرگذاری لازم را هم ندارد.
وی افزود: باید تلاش کنیم نمادی ماندگار از حوزه ایثار و شهادت طراحی کنیم به گونه ای که در هر زمان و مکانی تاثیرگذاری خود را داشته و بتواند نسل جوان را با آن دوران مرتبط کند.
استاندار کردستان همچنین بر توجه بیشتر به ایثارگران و آزادگان استان تاکید کرد و یادآور شد: شهدا و ایثارگران تمام هستی خود را در راه دفاع از این نظام و انقلاب فدا کردند تا امروز ما در امنیت زندگی کنیم.
وی اضافه کرد: امروز همه وظیفه داریم با خدمت خالصانه و بی منت به خانواده های شهدا و ایثارگران تا حدودی دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.
مرادنیا گفت: موضوع شهید و شهادت فقط نباید به یک روز در سال (روز بزرگداشت شهید) مختص شود بلکه همه باید در طول سال و در برنامه های متعدد از خانواده های این بزرگواران سرکشی و مسایل و مشکلات آنان را بررسی و رفع کنیم.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان در این روزهای پایانی سال باید از ایثارگران مجموعه خود سرکشی کرده و مسایل و مشکلات آنان را رصد و برای رفع آن تلاش کنند.
استاندار کردستان یادآور شد: همه ما در مقابل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه قانونی و انسانی داریم و باید بدون هر گونه منتی به آنان خدمت کرده و در رفع مشکلات یاری شان کنیم.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید، 9 هزار و 257 جانباز و 830 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با عنوان روز شهید نامگذاری شده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.