سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران گشت مبارزه با کلای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری سمند و 2 دستگاه پژو در محور بیجار - دیواندره موفق به کشف این محموله های قاچاق شدند.
وی افزود: این کالاها شامل 240 ثوب کاپشن ورزشی خارجی، یگ هزار و 2 ثوب پوشاک خارجی و 26 جفت کفش خارجی بود که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود.
سرهنگ بهاری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این محموله بیش از یک میلیارد ریال برآورده شده است، اضافه کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
به گزارش ایرنا، شنبه هفته جاری نیز سه محموله کالای قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه و لوازم جانبی تلفن همراه در این شهرستان کشف و ضبط شده بود.
ماموران گشت مبارزه با کلای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری سمند و 2 دستگاه پراید در محور بیجار - دیواندره موفق به کشف این محموله های قاچاق شدند.
این کالاها شامل 44 عدد لوازم آشپزخانه، 180 دستگاه اتو برقی، 887 عدد لوازم جانبی تلفن همراه و سه هزار و 950 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق بود.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
9943/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.