هیوا رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پایگاه، یک هزار مورد در مساجد، 700 مورد در مدارس، 21 مرکز نیکوکاری، 10 پایگاه توسط بسیج، 22 مورد نیز در مصلاهای نماز جمعه دایر می شود.
وی افزود: از مجموع این پایگاه ها، 12 مورد ثابت و 6 مورد سیار نیز توسط کمیته امداد در سطح استان دایر می شود تا کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای نیازمندان در آستانه سال جدید را جمع آوری کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: رویکرد امسال کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری تعامل و ارتباط بیشتر با مدارس برخوردار، مراکز اقتصادی و تجاری و خیرین برای انتقال پیام خیر و احسان است.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در استان عملا از هفته گذشته و با برگزاری جشن درخت آرزوها آغاز شد، گفت: در این جشن از سوی خیران و نیکوکاران استان 10 میلیارد ریال برای کودکان یتیم و محسنین نیازمند جمع آوری شد.
رحیمی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را جمع آوری کمک برای نیازمندان و اقشار بی بضاعت جامعه در آستانه سال جدید اعلام کرد و یادآور شد: جشن نیکوکاری همچنین فرصتی برای اطلاع رسانی شفاف در حوزه عملکرد کمیته امداد و پاسخ به شبهات در مورد این نهاد است.
وی شماره گیری کد ussd یا شماره *8877*87* و مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir را از روش‌های نوین برای ارائه کمک های نقدی به نیازمندان اعلام کرد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تاکید کرد: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می توانند از طریق شماره حساب 6010134685600بانک ملی شعبه آزادی به نیازمندان کمک کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 20 میلیارد ریال کمک مردمی برای اقشار بی بضاعت جامعه در استان جمع آوری شد، افزود: با اقدامات و برنامه ریزی هایی که انجام شده پیش بینی می شود امسال کمک های مردم در این جشن با رشد قابل توجهی روبرو شود.
جشن نیکوکاری اسفند هر سال و در آستانه سال جدید برگزار می شود، امسال نیز با شعار «عیدی برای همه» 15 اسفند در مدارس، 16 اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و 17 اسفند نیز در مصلا‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و حدود هفت هزار نفر از این تعداد را کودکان یتیم زیر 15 سال تشکیل می دهند که توسط حدود 16 هزار حامی حمایت می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.