به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال های گذشته بدلیل نوع فناوری بکار رفته در مدیریت، ارائه خدمات پارک حاشیه ای همواره مورد انتقاد شهروندان بود.
وی افزود: عدم نظارت شفاف مالی شهروندان بر شارژ و هزینه کرد برای خرید خدمات پارک و نبود ارائه خدمات نوین مطابق روش های روز از جمله مهمترین مشکلات پارک حاشیه ای خودرو در این شهر است.
شهردار سنندج یادآور شد: در راستای استفاده از فناوری های نوین در ارائه خدمات پارک حاشیه ای و با بهره گیری از توان علمی و فنی نیروهای بومی سامانه و اپلیکشن هوشمند پارک حاشیه ای خودرو طراحی شد.
وی با اشاره به راه اندازی این سامانه در سنندج اضافه کرد: 30 خیابان اصلی شهر با استفاده از حسگر و دوربین به صورت هوشمند پارک حاشیه ای خودروها را کنترل می کنند.
صیدی گفت: نظارت کامل بر پرداخت ها، پرداخت از طریق اپلیکشن، خرید خدمات پارک و همچنین رزرو پارک از جمله مزایای اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای خودرو در سطح شهر است.
وی تاکید کرد: سرمایه گذار اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای انتخاب شده و تا راه اندازی کامل طرح، این سرمایه گذار مطابق سال های گذشته در سطح شهر فعالیت خواهد کرد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.