معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: کالاهای اساسی تامین شده حتما باید در مناطق محروم و ضعیف تر از لحاظ اقتصادی و در جامعه هدف توزیع شود.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی در نوزدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان کردستان با اشاره به تامین کالاهای اساسی ویژه نوروز، اظهار کرد: کالاهای اساسی تامین شده حتما باید در مناطق محروم و ضعیف تر از لحاظ اقتصادی و در جامعه هدف توزیع شود.

وی همچنین از کمبود نظارت ها در این ایام در بازار انتقاد کرد و گفت: عدد و رقم های دریافتی از بازار نشان می دهد که میزان نظارت ها در بازار کافی نبوده و باید این نظارت ها جدی تر شود.

فیروزی در ادامه به تورم موجود در سطح استان و همچنین پرداختی بیشتر مردم برای کالا و خدمات یکسان به نسبت کشور اشاره کرد و افزود: میزان درآمد مردم کردستان به نسبت میانگین کشوری بسیار پایین‌تر است و لازم است اصناف و بازاریان در این خصوص حساسیت بیشتری به خرج دهند، چرا که عادلانه نیست مردم استان به نسبت دیگر استان ها هزینه بیشتری برای برخی کالاها پرداخت کنند.

معاون استاندار کردستان یادآوری کرد: مردم استان خواستار افزایش نظارت‌ها هستند و می‌خواهند بازار به نحوی باشد که قیمت کالاها تفاوت چندانی با دیگر نقاط کشور نداشته باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.