استاندار کردستان گفت: جشن های نوروز امسال در استان باید متفاوت و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور باشد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان، در رابطه با خدمات سفر در ایام نوروز گفت: تمام امور در این رابطه در سراسر کشور بصورت انجام شده است اما جشن های نوروز در استان باید متفاوت  و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور باشد.

وی با بیان اینکه توقع من از جلسه ستاد سفرهای نوروزی ارائه برنامه های متفاوت است گفت: زمان عید، وقت تغییر و تحول است و انتظار داریم فضای استان در ایام نوروز متفاوت و تغییرات اساسی داشته باشد.

مرادنیا ادامه داد: امید داریم جشن های نوروز امسال پرنشاط و با کمترین حاشیه برگزار شود و در این راستا از دستگاه های فرهنگی می‌خواهم که حضور پررنگ داشته باشند.

استاندار کردستان بر ضرورت برنامه ریزی برای ماندگاری مسافران در سطح استان تاکید کرد و گفت: در این راستا لازم نهادهای متولی فرهنگی به صنایع دستی و آثار هنرمندان برای ارائه به مسافران تلاش و برنامه داشته باشند و نمایشگاههای متنوع برگزار کنند.

مرادنیا همچنین به نقش تشکل های غیر دولتی برای برگزاری جشن های نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: قرار بود امسال بخشی از برنامه های نوروزی توسط تشکلات غیر دولتی برگزار شود و لازم است در این راستا از ظرفیت آنان نیز بهره گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف جشن های نوروزی را جلب رضایت مردم خواند و گفت:  مدیران و دستگاه‌ها نباید از چیزی نگران باشند چرا که در این جشن ها ابدا مسائل سیاسی و قومی مطرح نیست.

استاندار کردستان در پایان تصریح کرد: ما می خواهیم از فرصت جشن های نوروز  به مردم احساس امنیت و رضایت بدهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.