معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح بومی‌گزینی سیاست موفقی نبوده و مشکلات زیادی طی این سال از لحاظ گسست فرهنگی به وجود آورده است که در حال تجدیدنظر در این زمینه هستیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی صدیقی در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه کردستان، ضمن قدردانی از زحمات دکتر اخلاقیان، اظهار کرد: اعتقاد جدی نظام و مجموعه دولت این است که در چارچوب سیاست های خود از افراد توانمند اهل سنت در پست های مدیریتی استفاده شود و در برخی موارد اگر اقدام نمی شود، شرایط بکارگیری فراهم نیست.

 وی برنامه‌های راهبردی دانشگاه را مبنای کار مدیران عنوان کرد و ادامه داد: توسعه کمی و کیفیت سازی در دانشگاه‌ها حرف اول را می‌زنند. ما هم قبول داریم دانشگاه کردستان در برخی جهات کمبود امکانات دارد ولی از منظر کیفی نیز باید خود را اثبات کند.

صدیقی با اشاره به اینکه توجه به نیازهای منطقه‌ای مدنظر است، تصریح کرد: فرصت‌های مطالعاتی دانشگاه کردستان را در اولویت قرار می‌دهیم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در خصوص انتقاد استاندار کردستان از طرح بومی گزینی، بیان کرد: طرح  بومی گزینی سیاست موفقی نبوده و مشکلات زیادی طی این سال از لحاظ گسست فرهنگی به وجود آورده است که در حال تجدیدنظر در این زمینه هستیم.

وی در پایان از رئیس جدید دانشگاه کردستان خواست تا از نظرات و همکاری های اساتید و اعضای هیات علمی در پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده کند و یادآور شد: رئیس دانشگاه باید استقلال عمل داشته باشد و تابع سخن دیگران نباشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.