به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر شایسته روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز زن در دیواندره اظهار داشت: قبل از اسلام برای زن ها ارزشی قائل نبودند و بعد از ظهور اسلام جایگاه زن ارتقا یافت و او مورد احترام قرار گرفت.
وی افزود: بانوان ایران اسلامی باید همانند حضرت زهرا (س) یار و یاور همسرانشان باشند و شوهران نیز با تکریم آنان، قدر شان را بدانند و احترام شان کنند.
حجت الاسلام شایسته وی تهدید کانون خانواده از طریق فضای مجازی را موضوعی مهم دانست و اضافه کرد: برای مقابله با این تهدیدها و آسیب شناسی آن همه باید همکاری کنند.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: زنان از پیشگامان جامعه اسلامی بوده و باید به جایگاه و نقش آنان بویژه نقش تربیت فرزندان بیش از گذشته بها داد.
حجت الاسلام شایسته تاکید کرد: حضرت زهرا (س) با داشتن خصوصیاتی چون فضیلت، عفاف، کرامت، و پاک دامنی یک الگوی تمام عیار برای همه زنان جهان است.
وی گفت: اگر کمال سعادت دنیوی و آخرت را از خداوند بخواهیم باید بسیاری از رذایل اخلاقی را کنار گذاشته تا رابطه خود را با معبود حق محکم تر کنیم.
حجت الاسلام شایسته ادامه داد: منبع آرامش انسان خدای متعال بوده و اگر رابطه خود را با خدای یگانه اصلاح کنیم بسیاری از مشکلات در جامعه و خانواده ها حل می شود.
در ادامه مراسم از مادران نمونه شهرستان دیواندره تقدیر شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.