به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن صالحی نیا روز چهارشنبه در بازدید از کلینیک کسب و کار استان کردستان در شهرک صنعتی شماره یک سنندج اظهار داشت: صاحبان واحدهای تولیدی زمانی که پی ببرند اقدامات این کلینیک در راستای توسعه و بهبود کار آنها موثر است به این مرکز مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: می طلبد از توان و استعدادهای نیروهای جوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که انگیزه و انرژی فراوانی برای کار دارند در این کلینیک ها استفاده کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: در قانون بودجه 97 منابعی برای کلینیک های کسب و کار در نظر گرفته شده و در استان ها هم شرکت شهرک های صنعتی از منابع داخلی مبلغی را به این مراکز اختصاص می دهند.
مدیر کلینیک کسب و کار کردستان هم گفت: مبتکر مدل عارضه یابی در قالب کلینیک کسب و کار، جوانان استان کردستان بودند که قرار شده در کل کشور این موضوع اجرایی شود.
داوود امراه نژاد افزود: این کلینیک به منظور تثبیت اشتغال واحدهای تولیدی با کمترین هزینه و جلوگیری از بیکاری در جامعه راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: مراجعه ها و بازدید ها و در نتیجه عارضه یابی هایی از واحدهای تولیدی در قالب کلینیک انجام شده که براین اساس بیشترین عارضه موجود در واحدهای تولیدی استان مربوط به مدیریت است.
مدیر کلینیک کسب و کار کردستان با اشاره به اینکه از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی استان به حوزه بازاریابی بر می گردد، گفت: هنوز بسیاری از واحدهای تولیدی به این نتیجه نرسیده اند که برای عارضه یابی واحد خود اقدام کنند.
امراه نژاد یادآور شد: کلینیک کسب و کار در تامین هزینه های خود مشکل دارد و به حمایت دولت و اختصاص اعتباری در این زمینه نیازمند است.
به گزارش ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز چهارشنبه در سفر یک روزه خود به کردستان از شهرک صنعتی کامیاران، شهرک های صنعتی شماره یک، سه و سرینجیانه سنندج و چندین واحد مستقر در این شهرک ها بازدید کرد‌.
دیدار با استاندار کردستان و تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر صمت به این استان است‌.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.