به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فیروزی روز چهارشنبه در نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر اظهار داشت: واژه ها عاجز و ناتوان از قدرشناسی مقام مادر هستند و امکان ندارد واژه ای باشد که بتواند این فرشته زمینی را تعریف کند.
وی افزود: هر آنچه که در بهشت وجود دارد وصف مادر است و نمی شود کسی وارد بهشت شود اما خاک پای مادر نباشد و قدر و عزت و احترام این موجود بی ریا و بی ادعا را نگه نداشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان یادآور شد: مادر بعد از پیامبر (ص) و پیامبر درون (عقل) تنها موجودی است که انسان را به ماورای طبیعت وصل کرده و از زمین به آسمان می رساند.
وی اضافه کرد: مادر از تمام تعلقات و ظواهر دنیوی بخاطر فرزندانش می گذرد و سختی ها، مشقت ها و خستگی ها را با عشق به جان می خرد تا بتواند فردی مفید تحویل جامعه دهد.
فیروزی با تاکید بر اینکه جوانان ما عزت و احترام والدین خود را حفظ کرده و از آزار دادن آنان پرهیز کنند ابراز امیدوای کرد همه ما بتوانیم فرزندانی شایسته برای مادران و پدران خود بوده و این گوهرهای ناب را فراموش نکنیم.
در این آیین از لوح یادبود این روز با حضور مرادنیا استاندار کردستان و محمدی مدیرعامل بنیاد بین المللی مادر و سایر مسئولان رونمایی شد و اولین حمایل بنیاد ملی مادر به لیلا آژیر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان تقدیم و از 10 مادر شایسته و نمونه کردستانی نیز تجلیل شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.