مسعود الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتظار می رود این استعفا با تدبیر رئیس جمهوری ختم به خیر شود، اظهار داشت: نپذیرفتن استعفای محمد جواد ظریف تدبیری است که می تواند قدرت دیپلماسی کشورمان را در وضعیت فعلی با ثبات نگه دارد.
وی افزود: ظریف از قوی ترین وزاری دولت تدبیر و امید است که همواره در پیشبرد سیاست های خارجی ایران از حقوق نظام و مردم دفاع کرده و اکنون نیز حضور ایشان لازمه تداوم این روند است.
الماسی اضافه کرد: به گفته رئیس دفتر رئیس جمهوری، ایران دارای یک دستگاه دیپلماسی و یک وزیر امور خارجه قوی است و گفتمان و رویه اعتدالی دکتر ظریف در این دستگاه یکی از وجهه های بارز این وزارتخانه است.
محمدجواد ظریف دوشنبه شب در صفحه شخصی خود، از سمت وزارت امور خارجه کشورمان استعفا داد.
ظریف در صفحه شخصی خود اعلام کرد: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.
وی همچنین ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم، شاد و سربلند باشید.
خبر استعفای وزیر امور خارجه از سوی شخصیت های سیاسی کشور با واکنش های مختلفی همراه بوده و در شبکه اجتماعی توئیتر نیز ترند ظریف بمان ترند برتر شب گذشته بوده است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.