به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمور جوادی روز سه شنبه در نخستین جشن دانش آموختگان برتر دانشگاه علمی کاربردی کردستان اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان در سال 1382 تاسیس شد و ماحصل فعالیت آن بیش از 20 هزار دانش آموخته است.
این مقام مسئول گفت: سرمایه انسانی مهمترین سرمایه هر کشوری است برای اینکه نیروهای انسانی توانایی داشته باشیم نیاز به آموزش است.
وی افزود: علاوه بر آموزش های ابتدایی، دانشگاه های مختلف با قدمت بالا راه اندازی شد که یکی از این مراکز آموزش عالی که در سال 1371 تاسیس شد دانشگاه جامع علمی کاربردی است.
جوادی اضافه کرد: این دانشگاه با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان دستگاه ها و آموزش مهارت های شغل محور راه اندازی شد تا نیروی فارغ التحصیل بعد از تحصیل بتوانند جذب بازار کار شوند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان با بیان اینکه به عنوان یک دانشگاه نسل سوم ماموریت خود را به خوبی انجام داده ایم، یادآور شد: در سال های اخیر با توجه به کیفی سازی آموزشی، آموزش مهارت در دستور کار قرار گرفت و به خوبی پیگیری شد.
جوادی از تدوین کتابچه کارآفرینان برتر خبر داد و افزود: کارآفرینان این دانشگاه که در سطح استان ایجاد شغل کنند در این کتابچه معرفی می شوند.
در این مراسم ضمن قرائت سوگندنامه دانش آموختگی و تجلیل از برترین ها، از خانواده شهدای دانشجو جواد کاکه جانی و حیدر عزیزی نیز تجلیل شد.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.