ماموستا اقبال بهمنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان برای از بین بردن دین اسلام و جامعه اسلامی برنامه ریزی کرده و یکی از ابزار آنها کمرنگ کردن معنویات و اخلاق در جامعه است.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه حکومت در برابر رشد اخلاق و معنویت وظایفی دارد، اضافه کرد: دولت و حاکمیت باید قدم هایی بردارد و بسترهای به وجود آمدن اخلاقیات و گسترش آن در جامعه را فراهم کند.
وی افزود: مسئولان و مدیران هم نباید در مسئولیت خود لغزشی داشته باشند چرا که در معرض دید مردم هستند و رفتار خلاف دین و قانون اگر از آنها سر بزند موجب کاهش معنویت در جامعه می شود.
ماموستا بهمنی یادآور شد: تلاش غرب بر این است که سبک زندگی غربی را در جامعه اسلامی ترویج دهد و ما باید آگاه باشیم که بر سبک زندگی اسلامی خود تاکید کنیم.
وی گفت: سبک زندگی بزرگان دینی، ائمه اطهار (ص) و خلفای راشدین متکی بر وحدانیت و انسانیت بوده و راه درست بشر نیز ادامه همین مسیر است.
ماموستا بهمنی افزود: شیوه زندگی ما باید بر مبنای دستورات قرآن و سنت رسول اکرم (ص) باشد و همواره هوشمندانه رفتار کنیم و در زمینه الگوی رفتاری و سبک زندگی چشم به غرب نداشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در این 40 سال عمر با بر کت انقلاب استقامت کرده و بسیاری از توطئه ها را خنثی کرده ایم اما رهبر معظم انقلاب در این بیانیه گفته اند تمام ظرفیت ها بکار گرفته نشد که یکی از آنها نیروی جوانان است.
ماموستا بهمنی یادآور شد: مسئولان باید به این سخن رهبری توجه کنند به جوانان اعتماد داشته و آنها را برای شکوفایی در عرصه های مختلف به میدان بیاورند.
وی اضافه کرد: اگر جوانان راستگویی، شجاعت، و اعتماد به نفس را چراغ راه خود قرار دهند و مدیریت و پست های کلیدی را بدست گیرند علاوه بر اینکه مشکل اشتغال تا حدود زیادی حل می شود آمادگی برای حل مشکلات بیشتر نیز خواهد شد.
ماموستا بهمنی با اشاره به اینکه عدد 40 در متون دینی ما معنای خاصی دارد از جمله خداوند از حضرت موسی (ع) خواسته که 40 روز در کوه تور به عبادت بپردازد و بسیاری از بزرگان ما چله نشینی داشته اند، گفت: بسیاری از پیامبران هم در 40 سالگی و در اوج پختگی به این مقام رسیده اند.
وی افزود: پیروزی انقلاب و گذشت 40 سال از آن گام اول بود و اکنون رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود نکات مهمی را برای آینده انقلاب در گام دوم ترسیم کرده اند که همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.