به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در همایش و کارگاه آموزشی سواد رسانه ای که با موضوع فضای مجازی سالم، مفید و ایمن در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که رسانه شمشیر دو لبه است لذا برای شناخت آن نیاز به داشتن سواد رسانه ای در جامعه است.
وی اضافه کرد: اگر رسانه و محتوای آن را خوب بشناسیم باعث رشد و تعالی و حل مشکلات جامعه می شود در غیر این صورت مایه بدبختی، فقر و نابودی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تحریم نقشه نخست و فضاسازی برای ایجاد جنگ روانی طرح دوم و ایجاد شورش برنامه بعدی طراحی شده دشمنان علیه کشورمان بوده است.
آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: دشمنان در بعد رسانه ای و جنگ روانی تا حدودی موفق عمل کردند به گونه ای که با وجود مثبت شدن تراز تجاری امسال کشور، همه فکر می کنند وضعیت اقتصادی جامعه بسیار نامطلوب است.
وی تاکید کرد: داشتن سواد رسانه برای استفاده صحیح از اطلاعات و مطالب موجود در این بستر و شناخت مضرات و فواید آن امری ضروری است.
این همایش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، مشاور وزرای ارتباطات و فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اجرایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش های مجتمع فجر سنندج برگزار شد.
در این همایش پنل حقوقی با حضور معاون دادستان سنندج، یکی از وکلای عضو کانون وکلای استان و ستوان یکم حامد گودرزی از پلیس فتای استان برگزار شد.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.