به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله میرزایی گودرزی روز سه شنبه در همایش و کارگاه آموزشی سواد رسانه ای که با موضوع فضای مجازی سالم، مفید و ایمن در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ابزارهای جدیدی از رسانه ها پدید آمده اند که بسیار قدرتمند هستند.
وی اضافه کرد: جنگ رسانه ای فقط مربوط به امروز نیست و در ادوار مختلف تاریخ به شیوه های مختلف وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد.
معاون دولت بر مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: ما ستاد امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و زکات نیستیم بلکه ستاد احیای این فرائض الهی در جامعه اسلامی هستیم.
حجت الاسلام میرزایی گودرزی یادآور شد: رسالت ما این است که زمینه را مهیا کنیم تا تمام مردم بتوانند به فرائض الهی عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه 27 دستگاه رسالت مربوط به عفاف و حجاب را در جامعه بر عهده دارند، گفت: در میان دستگاه های مسئول، آخرین دستگاه نیروی انتظامی است که در جامعه ما فعالیت ها به جای اینکه از دستگاه های نخست شروع شود از آخرین دستگاه آغاز می شود و این روند باید اصلاح شود.
معاون دولت بر مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه کار اساسی ما مطالبه گری از مسئولان است، افزود: می طلبد فضایی که مردم از مسئولان مطالبه کنند را در جامعه فراهم کنیم.
حجت الاسلام میرزایی گودرزی بزرگترین منکر را گلوگاه فساد اعلام کرد و یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری اولویت نخست کشور جلوگیری از فساد سیستمی و اداری است.
در این همایش علاوه بر آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، مشاور وزرای ارتباطات و فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اجرایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.
در این همایش پنل حقوقی با حضور معاون دادستان سنندج، یکی از وکلای عضو کانون وکلای استان و ستوانیکم حامد گودرزی از پلیس فتای استان برگزار شد.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.