معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر بالا بودن بهره وری آب در استان، تخصیص آب مورد نیاز به کشاورزی و صنعت را مهمترین خواسته کردستان از وزارت نیرو اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی در مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت آبفار استان اظهار داشت: ۹۶% درصد جمعیت استان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند، طی ۲ - ۳ سال اخیر سعی شده عقب ماندگی های استان در حوزه جاده های روستایی جبران شود، تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار، برق دار شده اند اما حلقه گمشده این اقدامات اقتصاد بوده که بخش عمده آن تخصیص آب است و اگر در تخصیص آب تسریع نشود ممکن است تمام اقدامات انجام شده، بی نتیجه شود.

در این مراسم که با حضور شاهین پاک روح معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور و پاک ضمیر مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد، فیروزی از آنها خواست به عنوان رابطین و نمایندگان مردم کردستان، این خواسته را در وزارت نیرو پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: بهره وری آب در کردستان بالاست و ما تخصیص آب را برای حداثر بهره وری، تولید بیشتر و تامین امنیت غذایی کشور درخواست می کنیم.

فیروزی در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات انجام شده توسط شرکت مهندسی آبفار در روستاهای کردستان، اضافه کرد: قطعا کردستان از کانون توجه دورنمانده اما هنوز بخشی از مشکلات باقی مانده و شایسته است که بیشتر خدمت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این مراسم همچنین از مدیرعامل شرکت مهندسی آبفار کشور در اعتماد و استفاده از نیروهای توانمند کردستانی قدردانی کرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.