به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسین رجبی روز پنجشنبه در اجلاسیه شهدای کارمند استان که با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ویژگی خاص و بارز کردستان، مجاهدت مردم آن در 2 جبهه مبارزه با ایادی استکبار است.
وی اضافه کرد: این استان به دلیل رویارویی گسترده و مبارزه با استکبار هم در دوران جنگ تحمیلی و هم قبل و بعد از آن نسبت به استان های دیگر کشور از مسیر توسعه عقب افتاد.
دبیرکل کنگره 5400 شهید استان کردستان افزود: شهدای این خطه از میهن اسلامی مان بسیار مظلوم واقع شده و هنوز نتوانسته ایم مجلسی در شان آنها برگزار کنیم.
سردار رجبی با اشاره به اینکه وجود پنج هزار و 400 شهید در کردستان مصداق بارز ایستادگی در تراز انقلاب است، گفت: نتایج مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان برقراری امنیت پایدار در این استان است.
وی یادآور شد: در برخی از شاخص های توسعه در این استان اقدامات مطلوبی انجام شده و در بخش هایی هم نیاز به کار و تلاش جدی تر و بیشتری است و قطعا زمانی که بستر امنیت فراهم است انتظار می رود فعالیت ها هم متناسب با شرایط کنونی انجام شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: نیاز عمده مردم استان سرمایه گذاری و توسعه همه جانبه استان است و امروزه این مهم کلید واژه و زبان حال اقشار مختلف شده است.
سردار رجبی افزود: مردم استان هم به نحو شایسته در مسیر سرمایه گذاری و توسعه استان مشارکت دارند و امیدواریم هم دولت و هم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قدم های موثری در این رابطه بردارند.
اجلاسیه شهدای کارمندان از سری برنامه های پیش کنگره ملی 5400 شهید کردستان است که امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان برگزار شده است.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.