به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر جمشیدنژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ های جدید به صورت میانگین پنج تا حدود 15 درصد بیشتر از نرخ قبل است که در این میان مسیر میدان انقلاب به ناحیه منفصل شهری نایسر و سه راه نمکی به مسکن مهر دگایران با 15 هزار ریال دارای بیشترین افزایش نرخ است.
وی افزود: کمترین نرخ نیز مربوط به مسیرهای میدان آزادی به انتهای غفور و شریف آباد، میدان انقلاب به میدان سهروردی، 17 شهریور و چهار راه عباس آباد و مسیر چهارباغ به میدان کانی کوزله، سه راه ادب به میدان نبوت، سه راه نمکی به شهرک اندیشه و مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی و بالعکس و سایر مسیرهاست که برای هر نفر هشت هزار ریال تعیین شده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: براساس این افزایش نرخ از کودکان بالای پنج سال نیز کرایه یک نفر محاسبه و دریافت خواهد شد.
وی اضافه کرد: برچسب نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع شده و رانندگان نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.
جمشیدنژاد گفت: شهروندان سنندجی هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود در خصوص حمل و نقل درون شهری می توانند با شماره پیامکی 100002040 تماس گرفته و ما را در خدمت رسانی بهتر یاری دهند.
ناوگان حمل و نقل درون شهری سنندج متشکل از بیش از سه هزار دستگاه تاکسی است که در مسیرهای مختلف درون شهری به صورت خطی و گردشی خدمات ارائه می کنند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.