به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت جمعی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی اظهار داشت: پاسداران غیور انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش های نظام، جان خود را فدای این مرز و بوم کردند.
وی با اشاره به اینکه همه ما به شهدا، جانبازان و ایثارگران مدیون و بدهکار هستیم، افزود: شهدا در مسیر ایجاد امنیت و آرامش مردم از جان و مال خود گذشته و با نثار خون خود نهال انقلاب را به درخت تنومندی تبدیل کردند.
توان اضافه کرد: شهدا متعلق به قشر، جناح، گروه و حزب خاصی نیستند بلکه متعلق به همه ملت ایران بوده و ما باید راه و سیره آنها را دنبال کنیم.
فرماندار دیواندره یادآور شد: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و یادواره ها فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه و به نسل های بعدی منتقل کنیم.
توان با اشاره به اینکه مزدوران و دشمنان نظام اسلامی با این حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان ملت ایران را داغدار کردند، گفت: سپاه در مدت زمان کوتاهی عوامل این حمله کور را شناسایی و به سزای اعمال شان خواهد رساند.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی چهارشنبه شب گذشته به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» وابسته به القاعده مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.
شهرستان دیواندره با 80 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری جنوب شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.