به گزارش خبرنگار ایرنا، امین مرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آثار راه یافته از این استان به مرحله نهایی این جشنواره در بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی است، اظهار داشت: 16 مورد از این تعداد تولیدات حوزه هنری کردستان است.
وی افزود: در این دوره 2 هزار و 300 ثانیه در قالب 23 فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری به جشنواره ارسال شد که براساس رای هیئت انتخاب در بخش انیمیشن پنج اثر که چهار اثر آن تولید حوزه هنری استان است به بخش های اصلی و اکران جشنواره راه یافته اند.
رئیس حوزه هنری کردستان مجموع آثار راه یافته هنرمندان بخش مستند استان به این جشنواره را پنج اثر اعلام کرد و گفت: در بخش داستانی که بیشترین تعداد آثار را در برمی گیرد در مجموع 10 اثر از هنرمندان استان دیده می شود که مجموع آثار را به عدد 20 رسانده است.
وی اضافه کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره در مجموع سه هزار و 606 اثر از سراسر کشور به جشنواره ارسال شد که 301 اثر به بخش نهایی جشنواره راه یافته اند و سهم کردستان از این تعداد 20 اثر بوده است.
مرادی یادآور شد: در دوره یازدهم جشنواره فیلم 100، در بین آثار برگزیده نهایی سه اثر تولیدی حوزه هنری کردستان، عناوین برتر بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی جشنواره را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از 8 تا 10 اسفند 97 به دبیری علی قربانی در تهران برگزار می شود.
7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.