محمدباقر محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت به 6 هزار و 252 نفر آسیب دیده از حوادث در استان امدادرسانی شده است.
وی اضافه کرد: در این عملیات ها، 340 نفر از طریق آمبولانس های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال یافتند که 172 نفر از آنان به صورت سرپایی درمان شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: در طول سال جاری یک هزار و 372 حادثه دیده در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر این استان اسکان اضطراری یافتند.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و 619 بسته مواد غذایی نیز در میان مسافران مانده در راه توزیع شده است، یادآور شد: در مجموع امسال 2 هزار و 352 نفر روز عملیات امداد رسانی توسط نیروهای هلال احمر در سطح استان انجام شده است.
محمدی در ادامه به برنامه های اجرا شده توسط هلال احمر کردستان در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: تولید محصولات تصویری برای توزیع در فضاهای آنلاین، برگزاری مسابقات و اردوهای فرهنگی و المپیاد ورزشی، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم، ارائه خدمت درمانی رایگان و مانور بهداشت و درمان اضطراری از جمله این برنامه ها بود.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.