فرهاد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش است که همواره به عنوان یکی از اولویت ها مورد توجه قرار دارد.
وی افزود: در سال تحصیلی جاری هفت هزار و 641 نفر از دانش آموزان استان زیر پوشش حمایت کمیته امداد هستند که علاوه بر کمک های موردی، هفت میلیارد و 254 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی در زمینه های خرید پوشاک و لوازم التحریر دریافت کرده اند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به حمایت از دانشجویان نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال تحصیلی جاری سه میلیارد و 611 میلیون ریال برای شهریه دانشگاه 802 نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی در استان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال 883 نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های دولتی زیر پوشش این نهاد 2 میلیارد و 948 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.
کاظمی گفت: علاوه بر این خدمات، یک هزار و 73 نفر از دانشجویان زیر پوشش این نهاد در استان کردستان هفت میلیارد و 511 میلیون ریال برای تهیه لوازم ضروری زندگی دانشجویی گرفته اند.
در حال حاضر 150 هزار نفر در قالب 75 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.