به گزارش خبرنگار ایرنا آیین افتتاح این خانه ورزش روز یکشنبه با حضور محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار شهرستان سقز برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم گفت: این مکان با اعتبار 150میلیون ریالی احداث شده و دارای میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، شطرنج، دارت و تاتامی است.
حامد جولایی افزود: 64 خانه ورزش روستایی در استان توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان احداث و تجهیز شده بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سقز هم گفت: تا کنون 9 خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف سقز افتتاح شده و سه طرح خانه روستایی دیگر نیز در حال تکمیل است.
فرزاد خاکی به افتتاح طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال اشاره کرد و افزود: برای آماده سازی این زمین 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و تملک دارائی های سرمایه ای هزینه شده است که امروز افتتاح شد.
وی یادآور شد: هم اکنون سقز دارای 2 زمین چمن مصنوعی بوده و سومین زمین نیز در تپه مالان در بلوار تربیت سقز در حال تکمیل است.
رئیس ورزش و جوانان سقز به تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام در سقز و شهر صاحب تاکید و اضافه کرد: تکمیل سالن های سقف بلند صاحب و ایرانخواه و هتل ورزش از دیگر برنامه های عمرانی ورزش و جوانان سقز است.
وی در مراسم تجلیل از قهرمانان سقزی با اشاره به اینکه با کمترین هزینه قهرمانان بین المللی و کشوری از سقز داریم، گفت: ورزشکاران سقزی افتخار کردستان هستند و باید توجه بیشتری به آنها شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، رئیس مجمع نمایندگان کردستان و جمعی از مسئولین شهری، از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سقز تقدیر شدند.
7345 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.