ماموستا سید عبدالقادر حسینی روز دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ملت ایران با انقلاب خود به همه جهانیان ثابت کردند که هیچ قدرت و سلاحی نمی تواند در برابر عزم و اراده مردم ایستادگی کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از انقلاب ها در دیگر کشورهای جهان چند سالی دوام نداشته است، اضافه کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران 40 سال از عمر آن می گذرد و دشمنان نتوانسته اند به آن ضربه بزنند به دلیل مردمی بودن آن است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان، ایثارگری و رشادت رزمندگان و حضور همیشه در صحنه همه اقشار مختلف مردم روز به روز قدرتمندتر می شود و همین اتحاد و یکدلی که بین ملت ایران وجود دارد، رمز ماندگاری آن است.
ماموستا حسینی اظهار داشت: بدون شک مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز 22 بهمن یکبار دیگر با حضور پرشور خود در این راهپیمایی مشت سنگینی بر دهان دشمنان زدند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی و برملا کردند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن شهرستان سروآباد ساعت 10 صبح از میدان شاه عبدالعظیم این شهر شروع شده و مردم اکنون در حال طی خیابان معلم هستند تا در میدان شهید مرادی تجمع کنند.
استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع وسعت، طبق سرشماری سال 1395 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت است.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری کردستان دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.