ماموستا سید حسین حسینی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری عظمت و شکوهی ویژه دارد اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان ایران و اسلام نشان داد انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، حرکتی بزرگ است که در نهایت موجب ترس دشمنان از آسیب رساندن به آن می شود.
وی اضافه کرد: اکنون نیز با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب نقطه قوت مسلمین در رویارویی با دشمنان است که ایشان با قانون قرآن و دستور اسلام توانسته اند قاطعانه در برابر دشمنان بایستند و ملت ایران هم برای تحقق این اهداف پشتیبان رهبری و پیرو فرمایشات ایشان هستند.
ماموستا حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ولد نامشروع آمریکا است افزود: ایران برای حفظ اسلام با استکبار و کشورهای ظالم مقابله می کند و در نهایت این آرمان باعث شده که نه تنها ملت ایران بلکه مردم منطقه از شر کشورهای استکباری و ظالم حفظ شوند.
وی اظهار داشت: برای تداوم این مسیر مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدتی تنگاتنگ دارند و همدلی و اعتماد بین مردم، دولت و نظام، همواره رهگشا بوده و جزو نقاط قوت جمهوری اسلامی محسوب می شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به چهل سالگی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل اشاره کرد و گفت: مشت های گره شده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر دهان دشمنان این مرز و بوم می خورد و به تمام جهان یادآوری می کند ملت ایران پشتیبان و حامی این انقلاب و رهبری هستند.
مردم انقلابی سقز برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پس از حضور در میدان قدس به سمت خیابان جمهوری اسلامی حرکت می کنند تا در میدان جمهوری اسلامی تجمع کنند.
از 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن جمهوری اسلامی تا 22 بهمن روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر نامگذاری شده و مردم ایران اسلامی همه ساله در 22 بهمن با راهپیمایی در شهرهای مختلف این روز را جشن می گیرند.
7345 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.