به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا نقیبی روز دوشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن این شهرستان اظهار داشت: امروز چهل سال از انقلاب پیروز اسلامی سپری می شود و مردم با حضور در این راهپیمایی نشان دادند همچنان از مبارزه با استکبار و ظلم دست نکشیده اند و در مقابل آن ایستاده اند.
وی افزود: امریکا فکر می کند با تحریم های ظالمانه خود ملت ایران را به سختی می کشد و کشور را سرنگون می کند ولی دشمنان دیدند مردم ایران پشت امام، رهبری و انقلاب اسلامی ایستاده اند و همچنان فدای این انقلاب می شوند.
وی به فرمایشات امام خمینی (ره) در مورد آمریکا و کشورهای غربی اشاره کرد و اظهار داشت: دولت های این کشور استکباری قابل اعتماد نیستند و همیشه با بد عهدی به سمت کشورهای اسلامی حرکت کرده است.
ماموستا نقیبی اضافه کرد: رمز پیروزی ایران وحدت و همدلی بین مسلمانان شیعه و سنی است و آنهایی که بین برادران اهل سنت و تشیع اختلاف ایجاد می کنند جنایتکاری بیش نیستند و در این بین کردستانی ها با تقدیم پنج هزار و400 شهید همواره با وحدت رویه از مملکت خود دفاع می کنند.
وی اظهار داشت: اکنون دشمنان، ولایت فقیه و رهبری را هدف قرار داده اند اما ملت ایران همواره ثابت کرده اند درصحنه های مختلف در برابر تمامی تهدیدها مقاومت می کنند.
از 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن جمهوری اسلامی تا 22 بهمن روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر نامگذاری شده و مردم ایران اسلامی همه ساله در 22 بهمن با راهپیمایی در شهرهای مختلف این روز را جشن می گیرند.
7345 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.