به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا جمال کریمی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان بانه اظهار داشت: حضور گسترده مردم مرزدار این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن نشانه هماهنگی ملت با نظام و مسئولان است و مردم نشان دادند که تسلیم توطئه و شعارهای پوچ مزدوران و دشمنان نمی شوند.
وی با بیان اینکه مقاومت در برابر تهدید دشمنان هنری بزرگ است و ملتی که در مقابل تهدید دشمنان مقاومت کند قله های بزرگ موفقیت را فتح می کند، افزود: حقوق بشر آمریکایی بحران های زیادی در جهان ایجاد کرده و تلاش آمریکا به چالش کشاندن وحدت و انسجام ملت ایران است اما موفق به این کار نشده است.
ماموستا کریمی گفت: دشمنان نظام در 40 سال گذشته تمام تلاش خود را برای نابودی نظام بکار بستند اما حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب باعث شد که تلاش آنان ناکام بماند.
وی تحریم های اقتصادی کشور را به محاصره پیامبر(ص) و یارانش در شعب ابیطالب تشبیه کرد و افزود: برنامه دشمن برای نابودی انقلاب و تحریم های اقتصادی با شکست مواجه شده و مشکلات اقتصادی موجود نیز با گذر زمان حل می شود.
امام جمعه موقت بانه گفت: امیدوارم با درایت رهبر کبیر انقلاب و دلسوزی مسئولان نظام، زمینه برای حل مشکلات فراهم شود و مردم ایران نیز مانند پیامبر و یارانش بر تحریم های اقتصادی پیروز شوند و دشمنان را بار دیگر ناکام کنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بانه با حضور گسترده مردم مرزدار این شهرستان از سه راه اداره اوقاف با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آغاز شد و در میدان امام خمینی این شهر پایان یافت.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.