به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در نشست تحلیلی بایستگی‌های رسانه تراز انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در حالیکه سران آمریکا می گفتند ایران جشن چهل سالگی خود را نمی بیند، این جشن با شکوه تمام برگزار شد و در همین روز زمزمه‌ های استضیاح رئیس جمهور آمریکا نیز به گوش رسید.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی، آمریکا را در همه ابعاد به چالش کشیده است، افزود: انقلاب اسلامی اهداف بلندی دارد که لازمه تحقق آن از منظر رهبر معظم انقلاب، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است.
نماینده ولی فقیه در کردستان بر انقلابی بودن رسانه های استان تاکید کرد و یادآور شد: رسانه ها هم باید اهداف بلند انقلابی داشته باشند و با رسیدن به واقعیت ها آن را برای جامعه و مسئولین بازگو کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی بر لزوم توسعه اطلاع رسانی درباره اهداف انقلاب اسلامی در خصوص مستضعفان هم گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب فراگیر است که همه مظلومان جهان را در بر گرفته و از آنان حمایت می کند.
وی راه حل مقابله و رفع مشکلات در بعد داخلی را هم در بهره گیری از راهکارهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: آنچه که نباید رسانه ها انجام دهند، تزریق و تلقین نا امیدی در جامعه است.
عضو مجلس خبرگان رهبری به پیشرفت های شاخص کردستان در حوزه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: این استان در بسیاری از شاخص ها بر خلاف آنچه که دشمنان می خواهند، جلوه دهنددر ردیف استان های برتر و رتبه دار کشور قرار دارد که حاکی از توجه نظام اسلامی به کردستان است.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به راهپیمایی کاملا مردمی و خودجوش 22 بهمن امسال در سراسر کشور و این استان اضافه کرد: مردم همواره نشان داده اند لحظات حساس انقلاب را می شناسند و به موقع پشت انقلاب خود می ایستند.
وی هنر ملت ایران را تشکیل انقلاب اسلامی دانست که خود حافظ ارزش های آن هستند و افزود: رسانه های ما نیز باید مروج ارزش های انقلاب باشند.
آیت الله حسینی شاهرودی به دفاع و مقابله 40 ساله ملت ایران در برابر زورگویی های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: نتیجه این مبارزه و مقابله، تحمیل هزینه های فراوان به دولت آمریکاست چرا که ایران اسلامی توانسته ابرقدرتی او را زیر سوال ببرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان به معرفی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ از سوی امام راحل اشاره کرد و یادآور شد: این نامگذاری مهمی بود تا سطح آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های انقلاب ارزیابی و محقق کنیم.
وی نگاه نظام جمهوری اسلامی را به موضوعات مختلف نگاهی قرآنی دانست و افزود: مبارزه با استکبار جهانی تمام نشدنی است چون آموزه های قرآنی به ما آموخته که آنان تا باز گرداندن کامل ما از دین و تابع شدن محض دست از دشمنی و عداوت بر نخواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در کردستان از رسانه ها خواست تا ضعف و زبونی دشمن در برابر انقلاب اسلامی را برجسته کنند.
وی گفت: آینده نگری و آینده پژوهی از مباحث مهمی است که رسانه های باید با پرداختن به آن، سهمی در تامین آینده کشور داشته باشند.
آیت الله حسینی شاهرودی به بخشی از توانمندی های کشور در بخش های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت بود و نتایج بسیار خوبی هم در این دهه بدست آمد و اینک با ورود به دهه پنجم که به بلوغ کامل عقلی و فکری رسیده ایم، استقلال خود را باید در همه ابعاد کامل کنیم.
وی تاکید کرد: باید زورگویی های استکبار جهانی در این دهه بیشتر شکسته شود همانگونه که انحصار طلبی آنها را در هم شکسته ایم.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: ایران اسلامی نه تنها خود به استقلال کامل رسیده است که الگویی برای دیگر کشورهای دنیا شده و به فاصله 40 سال از عمر خود در جمع چهار قدرت برتر دنیا ایستاده است.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.