به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: روز 22 بهمن، آغاز دهه پنجم انقلاب، راهپیمایی تجدید بیعت دوباره ملت با آرمان های انقلاب، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر است.
او افزود: دشمن در 40 سال گذشته تلاش های بسیاری انجام داده تا از حضور مردم در جشن 22 بهمن جلوگیری کند ولی هر سال با بصیرت بالای مردم، دست یاری خداوند متعال، تمام نقشه ها و آرزوهای آنها نقش بر آب و خنثی شده است.
امام جمعه بیجار یادآور شد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال به علت افزایش فشار دشمنان و استکبار جهانی برای کمرنگ جلوه دادن حضور بصیرتی مردم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال و حمایت مردم وارد دهه پنجم عمر خود می شود تا همه دنیا بداند این انقلاب بخاطر پشتوانه مردمی از هیچ تهدید و توطئه ای نمی هراسد.
حجت الاسلام مرادی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در ایران را آزادیخواهی و آزاد اندیشی، محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، ایستادگی در مقابل ابر قدرت ها، شتاب و توسعه در علم افزایی و تولید دانش، کسب رتبه های برتر و پیشرفت های مهم و اساسی در حوزه های نظامی، صنعتی، پزشکی و علمی نسبت به کشورهای همطراز دانست.
وی گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بدنبال ایجاد یاس و نا امیدی در میان مردم از حکومت اسلامی بوده اند ولی با یاری خدا، هوشیاری رهبری و پشتیبانی مردم با بصیرت چیزی جز شکست نصیب شان نشده است.
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حداکثری آحاد جامعه، مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن باشکوهتر و عظیم تر از سال های قبل برگزار می شود تا چشم دشمنان کور و توطئه های آنها خنثی شود.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 140 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
9943/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.