به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: وظیفه داریم از انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت و خون هزاران شهید است، حفاظت کرده و با شرکت با شکوه در این راهپیمایی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند همچنان حامی انقلاب بوده و آرزوی دشمنان را که براندازی نظام اسلامی است را بر باد می دهند.
خطیب جمعه سنندج با بیان اینکه حضور باشکوه ملت در این راهپیمایی، مایوس کننده دشمنان از جمله آمریکاست، افزود: مردم کردستان در طول چهل سال انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها حضوری پرشکوه داشته و روز دوشنبه بار دیگر وفاداری و عشق خود به نظام و انقلاب را با شکوهتر از همیشه به نمایش می گذارند.
ماموستا خدایی در ادامه به فرا رسیدن 19 بهمن سالروز پیوستن همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به انقلاب و بیعت شان با امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در این روز عده زیادی از نظامیان به سیل خروشان ملت ملحق شدند و دولت بختیار و نظام شاهنشاهی را نا امید کرده و پیروزی انقلاب را سرعت بخشیدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه ها در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که ریشه آن توسط خود مردم بنا نهاده شد و در واقع مردم با رهبری امام خمینی(ره) پایه گذار این نهضت اسلامی شدند.
محسن پیشوایی علوی به بیان اینکه مردم کردستان خلوص خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند، افزود: انقلاب اسلامی بسیاری از برنامه های دشمنان از جمله آمریکا و اسراییل را بر هم زد و حکومت هایی را که در میان ملت های جهان جایگاهی ندارند را به چالش کشاند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشان از هویت مردم دارد، اظهار داشت: اگر در طول چهل سال گذشته مشکلی برای نظام پیش آمده مردم برای رفع آن پیشقدم بودند و این ملت از لحاظ استواری و پایبندی به انقلاب در دنیا بی نظیر هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به پیشرفت علمی و تعداد دانشجویان کشور و استان بعد از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان از 25 نفر در سال تاسیس (1362) به بیش از 13 هزار نفر در سال 97 رسیده است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.