به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال عصر پنجشنبه در دیدار مسئولان اجرایی استان با آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: مردم سرمایه های اصلی نظام اسلامی هستند و هدف اصلی مسئولین نظام تحقق خواست های آنها به بهترین نحو است.
وی به همسویی آموزه های نظام نبوی با آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در هر دوی این نظام ها، مردم محور اصلی هستند.
خوش اقبال به حضور باشکوه مردم در همه صحنه های انقلاب در طول 40 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تجلی بزرگترین حضور مردم را امسال در جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شاهد خواهیم بود.
معاون سیاسی استاندار کردستان همدلی بین مردم و مسئولین را از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: مردم ایران در راهپیمایی امسال نشان می دهند در همه برهه ها حافظ آرمان ها و ارزش های انقلابی اند که خود صاحب اصلی آن هستند.
وی به بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال اشاره کرد و آن را نمادی برای امیدآفرینی دانست و افزود: برگزاری جسن ها به همت خود مردم بود و این وجه بسیار بارزی از مشارکت در پیشبرد آرمان های انقلاب است.
خوش اقبال به تلاش دشمنان براز برگزار نشدن جشن چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش بسیاری کرد تا نظام را ناکارآمد و ضعیف جلوه دهد و اهداف خود را در قالب تهدید و تحریم پیش برود، اما انقلاب ما چهل ساله شد و بار دیگر از سدها و موانع سخت دشمن عبور کرد.
وی از تدارک امکانات برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی 22 بهمن در کردستان خبر داد و یادآور شد: با هماهنگی مردم و مسئولین، امسال دنیا باشکوهترین راهپیمایی ایران اسلامی را خواهد دید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان حضور مردم در جشن های چهل سالگی انقلاب را ناشی از وفاداری آنان به انقلاب دانست و اضافه کرد: این حضور هم در جشن های فرهنگی، هنری و هم برنامه های ورزشی و شب های خاطره شهدا باشکوه بود.
** کردستان استانی امن برای سرمایه گذاری است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این دیدار گفت: به عنوان یک مسئول امنیتی اعلام می کنم که استان کردستان یکی از استان های امن کشور است و هیچ بهانه ای برای سرمایه گذاری در کردستان نباید وجود داشته باشد.
سردار محمدحسین رجبی اظهار داشت: مهمترین مشکل مردم مشکلات معیشتی و توسعه نیافتگی کردستان است که با همدلی مسئولان می توان تمام این مشکلات را حل کرد.
وی از اجرای چهل هزار طرح محرومیت زدایی در کشور خبر داد و افزود: سهم استان کردستان 2 هزار طرح است.
سردار رجبی به فعالیت های کمیته نیروهای مسلح از کارگروه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع 2 هزار و 363 برنامه در این کمیته توسط ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و مرزبانی به اجرا در آمد.
وی وجود امنیت را ناشی از تلاش همه نیروهای مسلح مستقر در استان برشمرد و اضافه کرد: توان دفاعی نیروهای مسلح استان در بالاترین حد خود قرار دارد و می تواند تهدیدات را رصد، پیگیری، پیشگیری و مقابله کنند و راه را برای توسعه روزافزون استان هموارتر کنند.
سردار رجبی بر اهمیت همدلی بین مسئولین و مدیران اجرایی استان تاکید کرد و گفت: باید از برنامه ریزی و اقدامات متفرقه جلوگیری کنیم تا با وحدت رویه در عمل بتوانیم برنامه های استان را پیش ببریم.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان محروم خواندن کردستان را اشتباه دانست و افزود: کردستان محرومترین استان کشور نیست و در بسیاری از حوزه ها در ردیف استان های اول کشور قرار دارد و در کنار آن برخی کاستی هایی هم وجود دارد که باید برای جبران آن تلاش کرد.
سردار رجبی تشکیل قرارگاه عمرانی در استان را با هدف تشکیل اتاق فکر و عمل برای حل مشکلات روستاییان در استان را یادآور شد و افزود: مشکلات روستاها تنها به عمران آن خلاصه نمی شود بلکه باید در ابعاد فرهنگی، بهداشتی و درمانی نیز فعالانه وارد شویم.
فرمانده سپاه بیت ‌المقدس کردستان به عضویت یک سوم مردم استان در رده های مختلف بسیج اشاره و گفت: این بزرگترین ظرفیتی است که می توان از آن برای پیشرفت در همه حوزه ها استفاده کرد.
سردار رجبی افزود: همه اقدامات و خدمات سپاه در حوزه محرومیت زدایی به دستور رهبر معظم انقلاب است و منتی در این زمینه وجود ندارد.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.