به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر پنجشنبه در دیدار مدیران و مسئولان اجرایی استان کردستان اظهار داشت: قدرت پوشالی آمریکا روز به روز برای مردم جهان بیشتر آشکار می شود که شکستن این هیمنه توخالی توسط انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت.
وی با اشاره به بحران های 40 سال گذشته که دشمنان بر انقلاب اسلامی تحمیل کردند، افزود: با همه موانع و مشکلات انقلاب اسلامی در حرکتی پویا و رو به جلو توانست در همه حوزه های پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت مقاوم و استوار ایران، اضافه کرد: رئیس جمهور احمق آمریکا فکر می کند با هوچی گری می تواند حرف خود را علیه ایران اسلامی پیش ببرد اما باید به گذشتگان خود نگاه و از شکست های آنان درس عبرت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اگر چه کم و کاستی هایی در استان وجود دارد، گفت: باید قبول کرد در بسیاری از زمینه ها به ویژه گازرسانی، بهداشت ودرمان و ارتباطات اینترنتی در رتبه های خوبی قرار داریم.
وی بر لزوم بازگویی و اطلاع رسانی درباره خدمات نظام در کردستان تاکید کرد و با اشاره به خدمات ادارات و سازمان ها و نهادهای مختلف یادآور شد: تنها در حوزه محرومیت زدایی سپاه طی هشت سال گذشته بیش از 6 هزار طرح اجرا کرده و سال آینده هم 2 هزار طرح را در دستور کار دارد که این حجم از کار عمرانی در کردستان در تمام طول عمر رژیم پهلوی هم سابقه ندارد.
آیت الله حسینی شاهرودی وجود امنیت پایدار را بزرگترین دستاورد نظام اسلامی در کشورمان دانست و افزود: همه مردم کردستان وجود این امنیت را احساس می کنند و شکرگذار این نعمت هستند.
وی بر لزوم خودباوری و اتکا به داشته های خودمان تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان با تلاش بیشتر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و اجازه جولان به دشمن و فرصت طلبان ندهند.
معاون عمرانی استانداری کردستان هم در گزارشی از افتتاح 464 طرح عمرانی و خدماتی با سرمایه گذاری 870 میلیارد تومانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح ها در زمینه های عمرانی، خدماتی، تجاری و مشارکت بخش خصوصی است.
شهرام ملکی افزود: طول بزرگراه در استان کردستان از 180 کیلومتر در سال 95 به 300کیلومتر در سال جاری رسیده که رتبه استان در این زمینه را از 27 کشوری به 25 رسانده است.
وی یادآور شد: میزان بهره مندی مردم استان از نعمت گاز طبیعی 96.4 درصد است که این شاخص در بخش روستایی 87.5 درصد است که از میانگین 70 درصدی کشور، بالاتر است.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.