به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از این طرح ها، گازرسانی به روستای میمون آباد از توابع بخش بلبان آباد شهرستان دهگلان بود که برای اجرای آن، 2 میلیارد و 820 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز هزینه شده است.
با بهره برداری از طرح گاز رسانی به روستای میمون آباد 30 خانوار ساکن با جمعیت 90 نفر در این روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.
بخشدار بلبان آباد در آیین بهره برداری از این طرح گفت: با بهره برداری از طرح گاز رسانی به روستای میمون آباد 100 درصد جمعیت روستایی این بخش از نعمت گاز بهره مند هستند.
عباس ارشدی افزود: در دهه فجر امسال و همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب، 10واحد مسکن ویژه محرومین نیز احداث و به مددجویان در این بخش واگذار شد.
در ششمین روز دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یک واحد مسکن مددجویی در شهر دهگلان به خانواده تحت حمایت کمیته امداد تحویل شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهگلان گفت: برای ساخت این واحد مسکونی 600 میلیون ریال هزینه شده که 450 میلیون ریال آن کمک بلاعوض و مابقی به صورت وام قرض الحسنه در قالب سهم مددجو تامین و هزینه شده است.
انور خالدیان افزود: در دهه فجر امسال 11 واحد مسکن مددجویی در روستاهای این شهرستان با 2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار و 6 واحد شهری نیز با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته و به بهره برداری می رسد.
امروز همچنین یک واحد منزل مسکونی مددجویی تحت حمایت بهزیستی نیز که در شهر دهگلان ساخته شده با حضور مسئولان به مددجوی تحت پوشش این نهاد تحویل شد.
برای احداث این واحد مسکن مددجویی بهزیستی 250 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.
قربانعلی رسولی رئیس اداره بهزیستی دهگلان اظهار داشت: امسال 11 واحد مسکن ویژه معلولین تحت حمایت این نهاد ساخته شده که برای اجرای این واحدها یک میلیارد و 360 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: مردم این شهرستان همیشه و در همه صحنه ها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند.
حسین خوش اقبال اظهار داشت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و این حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی، مسئولان را به خدمت بیشتر تشویق و ترغیب می کند.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.