به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محرم بیابانی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین فجر انقلاب با عنوان «آموزش عالی استان در فراز چهلم انقلاب» اظهار داشت: امنیت امروز ما مدیون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی مادرانی است که چشم انتظار عزیزانشان از دنیا رفتند.
وی افزود: در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که براندازان آرزومند، در حسرت خدشه ای هر چند کوچک به پیکره نظام اسلامی هستند.
حجت الاسلام بیابانی اضافه کرد: سقوط جمهوری اسلامی، آرزوی دور و دراز دشمنان است که هیچگاه محقق نمی شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب، اینها ناشی از خطای محاسباتی دشمن است، مانند صدام حسین که می گفت ادامه مصاحبه بماند در تهران و یا منافقینی که ادعا داشتند سه روزه تهران را فتح می کنند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان یادآور شد: 40 سالگی در متون دینی ما مقدس است و نشان از بلوغ و رشد و کمال دارد و اینک انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود به پختگی و کمال رسیده و راه پیش روی انقلاب، مملو از پیشرفت و شکوفایی خواهد بود.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی هم اشاره کرد و گفت: حرکت عملی کشورمان بعد از دهه 70 چنان شتابی گرفته که دشمنان را حیرت زده کرده است.
حجت الاسلام بیابانی افزود: کشور ما زخم خورده استکبار و استعمار است اما امروز با عزت از آقایی کشورمان سخن می گوییم و خودمان در تصمیم گیری های ملی، بین المللی و داخلی مستقل هستیم و افتخار می کنیم که نوکر اجانب نیستیم.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.