به گزارش خبرنگار ایرنا، روناک بابایی روز چهارشنبه اظهار داشت: لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی دارای تغییرات گسترده ای شده است.
وی اضافه کرد: لایحه سال آینده براساس ایجاد توازن در حوزه های مختلف شهر، ارزش معاملاتی و بافت محل، توجه به نوع کاربری های موجود و کاربری های مورد در خواست در آینده تدوین شده است.
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج افزود: شکستن بلوک های گسترده به چندین بلوک و تعدیل قیمت های هر بلوک حسب نزدیکی به معابر اصلی، میادین مرکز اصلی سطح شهر از جمله تغییرات اعمال شده در تدوین لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی سال آینده است.
وی یادآور شد: تعدیل در مناطقی که هنوز توسعه شهری چندان نداشته و باعث ترغیب برای ساخت و ساز و رجوع سازندگان صنعت ساختمان به این مناطق، کاهش قیمت در بافت های فرسوده شهری و نواحی در راستای ترغیب ساکنین جهت تجمیع و نوسازی را از دیگر تغییرات اعمال شده در تدوین لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منایع در آمدی سال آینده شهرداری سنندج است.
بابایی گفت: مقایسه بافت های جدید و قدیم شهری به منظور رونق ساخت و ساز حسب بررسی فراوانی پرونده های ساختمانی در مناطق از جمله دیگر تغییرات صورت گرفته در لایحه عوارض و بهای خدمات در سال 98 است.
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج تاکید کرد: از ابتدای مهر ماه کار تدوین لایحه عوارض با تشکیل جلسات مختلف آغاز شد و آذر ماه برای تصویب به شورای شهر تقدیم شد.
بابایی افزود: در شورای شهر هم لایحه تدوین شده با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب برای تایید به فرمانداری سنندج ارجاع داده شد.
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب و تایید لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع در آمدی شهرداری در سال 98 تویز فرمانداری نیز خبر داد و اظهار داشت: شهروندان می توانند برای اطلاع از جزییات این لایحه به سایت شهرداری سنندج مراجعه کنند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.