به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالله حیدری روز سه شنبه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در مراسم همایش روحانیان اظهار داشت: امام راحل بارها تاکید کرده اند که شیعه و سنی با هم برادر هستند و هر کس بخواهد بین این 2مذهب اختلاف ایجاد کند دشمن انقلاب و اسلام است.
وی افزود: تبعیت همه از این بیانات ضروری است چراکه حفظ وحدت بین برادران دینی مهمترین ابزار شکست دشمنان برای براندازی اسلامی و انقلاب است.
ماموستا حیدری با بیان اینکه علاوه بر وحدت شیعه و سنی، مسلمانان هم مذهب هم باید یکپارچگی خود را حفظ کنند گفت: حفظ وحدت در جامعه بر عهده ماموستاییان دینی است.
فرماندار بانه نیز در این همایش گفت: دولت در حل مشکلات جامعه به همکاری و همفکری ماموستاییان نیاز دارد چراکه در برخی مواقع برخوردهای قضایی نتیجه مثبتی به دنبال ندارد.
محمد فلاحی با بیان اینکه برخی از افراد با تبلیغات منفی تلاش می کنند سرمایه گذاران را به بیراهه بکشند و منطقه را ناامن جلوه دهند اظهار داشت: تحولات مرزی در سطح منطقه ای ایجاد شده است و کاهش وابستگی به مرزها از راه توسعه اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال دنبال می شود.
به گزارش ایرنا از 12 بهمن ماه سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.