به گزارش ایرنا، تیم راه یاب ملل مریوان با این نتیجه توانست با 6 بُرد، 2 تساوی و 2 باخت و با کسب 20 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار بگیرد.
راه یاب ملل در هفته نهم با 17 امتیاز در رده پنجم قرار داشت و اکنون توانسته با پشت سر گذاشتن تیم سپاهان در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار بگیرد.
سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نتیجه بازی 2 تیم راه یاب ملل و پارس جنوبی بوشهر در نیمه اول بدون گل سپری شده و در نیمه دوم با گل زهرا فتاحی توانست یک بر صفر جلو بیافتد.
شادی میهنی با اشاره به اینکه چهار بازیکن ترکیب اصلی تیم در بازی حضور نداشتند اظهار داشت: با وجود اینکه بازی سختی نداشتیم و بیشتر بازی در دست ما بود اما نتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
وی با بیان اینکه بازی بعدی با تیم پالایش گاز ایلام طی هفته یازدهم در مریوان برگزار می شود اضافه کرد: این تیم بسیار جنگنده و پرفشار است و بازی سختی مقابل تیم ایلام خواهیم داشت.
میهنی افزود: برای رسیدن به رده سوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور باید در بازی پیشرو از سد تیم پالایش گاز ایلام بگذریم.
باشگاه راه یاب ملل اکنون از 2 تیم والیبال و یک تیم فوتبال بانوان حمایت می کند که تیم های والیبال در لیگ دسته یک و تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر حضور دارند.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.