حجت الاسلام علی مردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران در چهلمین سال از عمر انقلاب اسلامی در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، دستاوردهای مناسبی دارد.
وی افزود: پیشرفت های چشمگیر علمی و هسته ای، دستاوردهای بومی نظامی و موشکی، مدیریت صحیح منابع و امکانات، ترویج اسلام و آزادی خواهی از برکات چهل ساله انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به برنامه مستند اولین ها از تولیدات صدا و سیما، اضافه کرد: این برنامه با مقایسه صحیح و درست پیشرفت در ایران با سایر کشورها توانسته است بخشی از دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را نمایش دهد.
امام جمعه بیجار، استقلال و حفظ تمامیت ارضی را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شاخص برای سایر کشورهای های آزادی خواه، الگویی مناسب و عملی است.
وی دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران را آزادی خواهی و آزاد اندیشی، محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی و ایستادگی در مقابل ابر قدرت اعلام کرد و گفت: شتاب و توسعه در تولید علم و دانش، پیشرفت های مهم و اساسی در حوزه های نظامی، صنعتی و پزشکی به عنوان خدمات تکمیل کننده نظام است.
حجت الاسلام مرادی افزود: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، کشور در زمان طاغوت قبرستانی بیش نبود و امروز با حضور مردم و حمایت از انقلاب اسلامی، در طول چهار دهه شاهد اقدامات عمرانی و آبادانی بسیاری در سراسر کشور هستیم.
امام جمعه بیجار با اشاره به افزایش چشم گیر گسترش خدمات رفاهی بعد از انقلاب، گفت: در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، دولت های متعددی با رای و انتخاب مردم پای کار آمده و اقدامات مناسبی داشته اند که هدف همه آنها، ارائه خدمت بیشتر به مردم بوده است.
وی افزود:در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هجمه های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بیش از گذشته افزایش یافته است چون آنان به خوبی رشد، پیشرفت و گسترش انقلاب اسلامی را در جهان شاهد هستند و چاره ای جز افزایش فشار و هجمه علیه مردم و ملت ایران اسلامی ندارند.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 140 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
9943/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.