به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کردستان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح افتتاح فاز اول این تصفیه خانه را ارزشمند اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه فاضلاب حسین آباد و روستاهای اطراف در مسیر رودخانه و سد قشلاق قرار دارد، احداث این تصفیه خانه بسیار ضروری بود.
بهمن مرادنیا یادآور شد: تلاش می کنیم تمام روستاهای محدوده سد قشلاق را به تصفیه خانه فاضلاب تجهیز کنیم و این مهم نیازمند همکاری مردم است.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کردستان هم در این آیین اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهر حسین آباد با 32 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع به بهره برداری می رسد.
صالح مفاخری با اشاره به اینکه این طرح از سال 85 شروع شده و تا سال 1410 پایان می یابد، افزود: طول شبکه داخلی روستا 6 هزار و 100 متر و طول خط انتقال آن نیز یک هزار و 300 متر است.
وی خروجی تصفیه فاضلاب این طرح را 3،5 لیتر در ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: در مرحله اول این طرح 585 فقره انشعاب واگذار شده که طی آن یک هزار و 723 نفر از 2 هزار و 673 نفر جمعیت پیش بینی شده این شهر زیر تحت پوشش قرار گرفته است.
مفاخری ظرفیت این تصفیه خانه را در انتهای طرح 430 مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: نوع فرآیند تصفیه فاضلاب لجن فعال A2O است.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.