محسن بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: توسعه و پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه ای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معنا پیدا کرد و دیوار یاس و ناامیدی فرو ریخت و پایه های مستحکم توسعه بنا نهاده شد.
وی اضافه کرد: کردستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از امکانات اولیه بی بهره بود و مردم با بی عدالتی، ظلم و ستم استبداد دست پنجه نرم می کردند که با پیروزی انقلاب تحولات بسیار بزرگی در همه حوزه ها ایجاد شد که اکنون شاهد رشد شاخص های چند برابری در حوزه مختلف از جمله راه، آموزش، بهره مندی خدمات کشاورزی هستیم.
بیگلری گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور به لحاظ شاخص ها توسعه ای از جمله آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، آموزش عالی، عدالت و امنیت اجتماعی در پایین ترین سطح جهانی قرار داشت که با پیروزی انقلاب همه شاخص های به بالاترین سطح جهانی رسید.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات مردم ایران است ادامه داد: اکنون با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سطح پیشرفت و بهره مندی جامعه از امکانات و خدمات رفاهی به بالاترین سطح رسید و راه توسعه و پیشرفت در همه زمینه همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب با نگاهی به گذشته و امید به آینده ای بهتر زیر پرچم پر افتخار ایران در مسیر انقلاب گام برداریم و راه را برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور هموار کنیم.
به گزارش ایرنا از 12 بهمن ماه سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.