به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان بانه روز در آیین نمادین افتتاح خانه ورزش روستای زرواو سفلی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 6 خانه ورزش روستایی در شهرستان بانه با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
جلال مرادی با اشاره به اینکه تا پایان امسال هفت خانه ورزش روستایی دیگر نیز به بهره برداری می رسد اظهار داشت: احداث خانه های ورزش روستای پیش درآمدی برای توسعه ورزش روستایی است.
وی اظهار داشت: اراضی که برای احداث زمین ورزشی واگذار می شود به لحاظ مالکیت مشکل دارند و حل آن نیازمند زمان است.

**پروژه آبرسانی به روستای زرواو افتتاح شد
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی بانه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای زرواو سفلی گفت: عملیات اجرایی منبع تامین آب شرب روستای زرواو سفلی سال 95 آغاز شد و امسال به بهره برداری رسید.
هاوری نصیری افزود: حجم این منبع آب 70 متر مکعب است و هر ثانیه سه لیتر آب دهی دارد که آب شرب 183 خانوار روستای زرواو سفلی را تامین می کند.
وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح سه میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و خاص هزینه شده که شامل یک چاه نیمه عمیق به عمق 10 متر با دهنه 10 متر، احداث ساختمان ایستگاه پمپاژ به مساحت 37 متر مربع، 45 متر محوطه سازی و فنس کشی، اجرای برق سه فاز به طول 200 متر نصب تابلو برق و پمپ است.

**یک واحد مسکن مددجویی در روستای زرواو سفلی افتتاح شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در افتتاح یک واحد مسکن مددجویی این کمیته گفت: این طرح ها به صورت مشارکتی با سپاه ناحیه شهرستان، خیران و موسسه احسان بانه احداث می شود.
جلال خلیلی با بیان اینکه 12 واحد دیگر نیز در روزهای آینده به بهره برداری می رسد افزود: برای احداث واحدهای مشارکتی مشکلی در تامین اعتبارات وجود ندارد و سرانه سهمیه شهرستان 78 واحد است.
وی اظهار داشت: در بحث مسکن مددجویی سهم آورده مددجو 20 میلیون ریال و 50 میلیون ریال وام قرض الحسنه است و 150 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شده و بقیه از کمک خیرین تامین شده است.
به گزارش ایرنا از 12 بهمن ماه سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.