به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا و دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن حضور ملت در صحنه های دفاع از دستاوردهای این نظام بکار بسته اند.
وی افزود: دشمن می خواهد با این بهانه که مردم ایران از انقلاب خود بیزارند در درون کشور تفرقه و اختلاف بیندازند و به نظام و انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.
امام جمعه موقت سروآباد اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و برخواسته از خواست و مطالبه عمومی است و بدون تردید انقلابی که از درون مردم برخاسته باشد، شکست ناپذیر است.
وی بر لزوم حضور پرشور مردم در جشن های انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: حضور پرشور ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خاری زهرآلود در چشم دشمنان بویژه آمریکای جهانخوار خواهد بود.
ماموستا حسینی اظهار داشت: امروز سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر و سرآغاز شکل گیری انقلاب تاریخی ملت ایران و ریشه کن کردن ظلم و ستم طاغوت در کشور است.
وی به توانمندی های کشور در عرصه های مختلف بویژه صنعت نفت و گاز اشاره کرد و گفت: توانایی های ملی ما در تامین نیازمندی های کشور علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان دستاورد افتخار آمیز انقلاب است.
به گزارش ایرنا، فرماندار سروآباد نیز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خدمات و برکات نظام اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در جهان مثل یک ستاره می درخشد و خاری در چشم دشمنان شده است.
کوهسار دادور در خصوص مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان سروآباد گفت: در دهه فجر 45 پروژه عمرانی، کشاورزی، آموزشی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و اشتغالزا با بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
9102/7354
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.